Znajdź na moim blogu

poniedziałek, 16 września 2013

razowe placuszki śniadaniowe z jabłkami

Takie placuszki to idealna propozycja zarówno na śniadanie jak i obiad, a nawet na przekąskę do szkoły, na uczelnie, czy do pracy. Nic tylko je smażyć i jeść! Dlaczego? Bo są zdrowe, pożywne, zarówno dla dbających o linię jak i dla tych, którzy kalorii nie liczą.
 

Składniki:
-125g mąki razowej
-120ml mleka 0,5%
-15g orzechów laskowych
-65g jabłka
-łyżeczka cynamonu
-pół łyżeczki proszku do pieczenia
-szczypta soli
 
Jabłko obrać i pokroić w drobną kosteczkę. W misce połączyć wszystkie składniki. Smażyć placuszki na nie przywierającej patelni, aż się zarumienią. Można polać jogurtem natulralnym. Ja podałam z kilkoma mrożonymi malinami, które szybko rozmarzły od ciepła placuszków.
 

 
 
Szacowane wartości odżywcze w porcji:
 
Smacznego!
 
 

14 komentarzy:

  1. Mleka 0,5% nie kupuję, ale podmieniam na pełnowartościowy zamiennik i robię bez wahania :D Uwielbiam placuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak artystycznie podane :) I mrożone malinki mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o mniam mniam, rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten widelec, arcydzielo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka porcja to idealne śniadanie :) Szczególnie w weekendy, kiedy mam więcej czasu na zrobienie takich pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny patent z widelczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musiały być przepyszne, wypełnione jesiennymi smakami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają apetycznie i podane bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny pomysł na ten widelec :) Wykonanie genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądają, i tak ślicznie podałaś!! placuszki na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam takie wczoraj, ale z marchewką:) Z jabłkami też są pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Placuszkami i tym kształtem widelca na talerzu ujęłaś mnie za serce ;) będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór z widelca, a do tego mają bardzo piękny ciemny kolor ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu wcześniej tutaj nie trafiłam :(
    Kopalnia przepysznych potraw :)
    Zdrowe, kolorowe, aż chce się od razu spróbować ;)
    A placuszki muszą zagościć na najbliższym śniadanku :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.