Znajdź na moim blogu

wtorek, 10 września 2013

jesienna owsianka

Jesień to dla mnie czas, w którym jabłka smakują najlepiej, dlatego postanowiłam dodać je do owsianki. I tak powstała jabłkowa owsianka podana z brzoskwinią.
 
 
Składniki:
-35g płatków owsianych
-1 średniej wielkości jabłko
-łyżeczka siemienia lnianego
-200ml mleka 0,5%
-garść orzechów włoskich
-pół brzoskwini (do podania)
 
Płatki zalewamy gorącą wodą, powyżej poziomu płatków na 20 minut.
W rondelku zagotować mleko, dodać pokrojone w kostkę jabłko i siemie lniane, następnie odcedzone płatki i gotować przez chwilę, aż do uzyskania porządanej konsystencji.
 
Szacowane wartości odżywcze w jednej porcji:
Smaczngo!

3 komentarze:

  1. ostatnio jadłam identyczną owsiankę... z jabłkami i brzoskwinką oraz orzechami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. smakowita :) lubię takie jesienne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne śniadanie sobie zrobiłaś ;)
    Super miseczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.