Znajdź na moim blogu

sobota, 7 września 2013

pistacjowy omlet

Lubicie pistację? Bo ja uwielbiam!
Dlatego postanowiłam dodać te właśnie orzechy do mojego omleta i tak powstał wspaniały przepis na pożywne śniadanko. Jednak jest to raczej propozycja dla tych,
którzy mają rano wystarczająco dużo czasu, aby go przygotować.

  
Składniki:
-2 jajka
-30g mąki pszennej pełnoziarnistej
-30g posiekanych pistacji
-szczypta soli
 
 Białka oddzielić od żółtek i ze szczyptą soli ubić na sztywną pianę. Następnie dodać żółtka, mąkę i posiekane pistację i wymieszać delikatnie. Ciasto wylać na nie przywierającą patelnie i smażyć pod przykryciem ok. 3 minuty, następnie obrócić na drugą stronę i podsmażyć jeszcze ok. 1 minuty.
 


Smacznego!
 


6 komentarzy:

  1. uwielbiam i omlety i pistacje, więc na pewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pistacje :-) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pistacje! W takiej wersji jeszcze nie jadłam, ale jak dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! mój chłopak uwielbia pistacje ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.