Znajdź na moim blogu

poniedziałek, 9 września 2013

cz. II "pyszna i zdrowa, kanapko ty moja"

Muszę przyznać, że jestm pod wrażeniem kampani Lidla "pyszna i zdrowa kanapko ty moja". Propozycje, które są pokazane we wspomnianej przezemnie kiedyś książeczce wyglądają niesamowicie i apetycznie. Dlatego teraz u mnie będą pojawiać się podobne propozycje. Postanowiłam tchnąć w kanapki życie, dać im troche serca.
Jak widać tym razem na tych kanapkach "usiadły" motylki.


Składniki:
-2 kromki pełnoziarnistego pieczywa
-100g chudego twarogu
-łyżka jogurtu naturalnego
-pieprz
-szczypiorek
-2 jajka
 
 
Jajka gotujemy na twardo. W miseczce rozgnieść widelcem twaróg, przyprawić, dodać jogurt i pokrojony szczypiorek. Kromki posmarować obficie twarogiem, a pokrojone jajko ułożyć w kształt motyka. Po środku ułożyć 2 długie zdzibła szczypiorku, tak aby stworzyć dla motylka czułki.
 
 
Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co lubię w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porywam kanapki! :D
    Jakie śliczne motylki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam je w tej gazetce z Lidla, wyglądają tak fajnie! pozytywnie nastrajają i są pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że chcesz się zabrać :) hehe właściwie ja też nie wiedziała, że będę jechać :D ale następnym razem Ciebie zabiorę :) nie ma sprawy :) Kanapki rewelacja - super podane

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.