Znajdź na moim blogu

niedziela, 15 września 2013

owsiane ciasteczka z masłem orzechowym

Zostało trochę masła orzechowego w słoiczku. I co tu z nim zrobić?
Oczywiście ciastka!
Ale muszą być pełne zdrowych i pożywnych składników. I są!
 
 
Składniki:
-140g masła orzechowego (domowego)
-40g margaryny
-30g cukru trzcinowego
-125g mąki pełnoziarnistej
-125g płatków owsianych błyskawicznych
-łyżeczka proszku do pieczenia
 
Masło orzechowe i margarynę zmiksować na jednolitą masę, następnie dodać pozostałe składniki i wymieszać tworząc ciasto, z którego należy lepić kuleczki i układać na wyłożonej papierem blaszce. Można (tak jak u mnie) lekko docisnąć widelcem, będą miały wtedy inny kształt.
Dla osób, które nie mają w domu masła orzechowego swojej roboty zalecam użycie innego, ale light.


 Szacowane wartości odżywcze w 100g:
 
Smacznego!

28 komentarzy:

  1. super ciacha, to coś dla mnie bo bardzo lubię masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak, przecież ja też owies kocham ;D

      Usuń
    2. i dobrze! ;) kochasz to samo co ja, czyli wszystko co najlepsze :)

      Usuń
  2. ale pychota! zjadłabym
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają fantastycznie. Dodatkowo te smakowite zdjęcia.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm, coś dla orzechoholików... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszne muszą być te ciastka! i ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają genialnie, nie mogłabym się im oprzeć i od razu bym chyba wszystkie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zdrowe :D I pyszne, kocham orzechowe masło! Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają niesamowicie. Chyba bym wszystkie zjadła ;) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla mnie, wyglądają przepysznie ;) pięknie wykonane zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczne te ciasteczka. Nie przepadam za masłem orzechowym do kanapek, ale jestem bardzo ciekawa jak smakuje w wypiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasteczka rewelacyjnie Ci wyszły, no i z pewnością smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuję, do zrobienia! są takie kusząąąące :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam masło orzechowe w szczególności własnoręcznie robione... ciasteczka muszą być przepyszne :) Chętnie wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na ulepszenie ciastek! : )
    Cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są rewelacyjne! :-)Uwielbiam takie "widelcowe wzorki na ciasteczkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyszły i ładne kadry :) zapraszam do mnie http://kingart-fotografia.blogspot.com/p/w-kuchni.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Robiłem kiedyś podobne, są pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak długo pieczesz i w jakiej temp?

    OdpowiedzUsuń
  19. coś jest nie tak z przepisem albo ja coś źle zrobilam - "masa" jest z sucha, o kuleczkh i rozpłaszczaniu nie ma mowy :/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.