Znajdź na moim blogu

poniedziałek, 2 września 2013

makaronowa sałatka z kurczaka w rozmarynie z figami i kozim serem

Od razu przyznam się bez bicia, że do sera koziego podchodziłam dość sceptycznie. Myślałam, ze jego smak jest kwaśny i cierpki. Ale myliłam się. Połączyłam go z figami i kurczakiem i wyszło całkiem fajne i bardzo smaczne danie.

 
 
Składniki:
-40g pełnoziarnistego makaronu
-80g filetu z kurczaka
-100g papryki
-1 figa
-20g koziego sera
-świeży rozmaryn
-pieprz
-1 łyżka oliwy z oliwek
 
 
Makaron ugotować według zaleceń producenta. Kurczaka pokroić w paski, zamarynować w pieprzu, rozmarynie i oliwie, a następnie usmażyć. Paprykę zgrillować, a figę i ser pokroić według upodobań.
Ułożyć razem wszystko na talerzu w finezyjny sposób i podać.

 
 
 
Wartości odżywcze w porcji:
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. oddawaj figę ! :D :D uwielbiam je! na Chorwacji kiedyś zjadłam tyle, że język mnie bolał :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka wygląda bardzo apetycznie! Kolorowo, prosto i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka prezentuje się fantastycznie! Jak dla mnie idealna na drugie śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ostatnio leżała u mnie taka samotna figa i nikt nie chciał jej zjeść... Ależ żałuję, że nie zrobiłam takiej sałatki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.