Znajdź na moim blogu

sobota, 3 sierpnia 2013

placuszki z kaszy manny

W końcu mam chwilę, żeby podzielić się z Wami kolejnym FIT przepisem. Uporałam się właśnie z remontem kuchni, więc trzeba działać pełną parą. Nowa kuchnia to większa motywacja do tworzenia nowych przepisów. Dziś leci do do Was przepis na placki z kaszy manny, które możecie przygotować zarówno na śniadanie jak i na obiad.

Składniki:
-35g płatków owsianych
-60g kaszy mannej
-1 jajko
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-1 łyżka mąki pełnoziarnistej
-150 - 200 ml mleka (w zależności od gęstości ciasta)

Wszystkie składniki wrzucić do jednego naczynia i wymieszać dokładanie, aż do uzyskania gładkiej i jednolitej konsystencji. Następnie smażyć placuszki na teflonowej patelni. Podawać z musami z owoców, ze świeżymi owocami czy polane jogurtem naturalnym. U mnie podane z musem z jagód i siekanymi migdałami.

 
Smacznego!

 

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne placuszki, podoba mi się kształt kwiatuszka :) poza tym są z manny, dla mnie to nowość, bo jeszcze takich nie robiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, one są pyszne :D Wieki ich nie robiłam, ale są zdecydowanie warte częstego robienia. Do tego uroczo wyglądają dzięki tym serduszkowym kształtom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowe! Z płatkami i manną jeszcze nie robiłam ! Musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ;)
    muszą być smaczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie remont łazienki był. Dobrze, że mi to nie sparaliżowało kuchni, bo ciężko mi by było bez takich śniadań! ;p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.