Znajdź na moim blogu

czwartek, 29 sierpnia 2013

bakaliowa owsianka

Dziś kolejna odsłona owsianki. Tym razem wpały do niej bakalie. Nie będę ukrywać, że to chyba ona jest moim faworytem, dlatego doczekała się tylko jednego zdjęcia, bo ja nie mogłam się powstrzymać dłużej przed jej zjedzeniem.
 
 
 
Składniki:
-30g płatków owsianych
-200ml waniliowego mleka sojowego
-garść rodzynek
-garść siekanych orzechow włoskich
-2 łyżeczki siemienia lnianego
- 2 łyżeczki pestki dyni
-2 posiekana drobniej śliwki kalifornijskie
-łyżeczka cynamonu
 
Płatki i rodzynki zalewamy gorącą wodą powyżej ich poziomu i odstawiamy aż wsiąkną całą wodę. W tym czasie gotujemy mleko, dodajemy cynamon i płatki owsiane. Wszystko doprowadzamy do wrzenia, następnie dodajemy pozostałe składniki. I gotujemy przez chwilkę.


Wartości odżywcze w porcji:
Smacznego!




3 komentarze:

  1. rodzynki, dynia i śliwki najlepsze na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka pełna pysznych bakali ! uwielbiam jak mi coś rano chrupie ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.