Znajdź na moim blogu

wtorek, 30 lipca 2013

omlet z brokułami, papryką i kukurydzą

Hm.. myślę, że tego dania przedstawiać nie trzeba. Jest bardzo poplularnym sposobem na smaczne i pożywne śniadanie. Ja osobiście przygotowywuję je dość często, a dziś podzielę się z Wami przepisem na placuszka z warzywami.
 
 
 
Składniki:
-2 jajka
-50g brokuł
-50g papryki (u mnie zielona)
-20g kukurydzy
-łyżka oleju z pestek winogron
-pieprz
-jogurt naturalny (jako sos)
-szczypiorek
 
 
Brokuły podzielić na małe różyczki, a paprykę pokroić w drobną kostkę, następnie wszystko razem podsmażyć na oleju z pestek winogron. W misce roztrzepać jajka z pieprzem na jednolitą masę, dodać kukurydzę i wcześniej podsmażone warzywa. Wymieszać całość i wlać na patelnie (na której podsmażaliście warzywa) i poczekać aż się zetnie. Gdy spód będzie już usmażony, nalezy złożyć placek na pół i podsmażyć z każdej strony przez chwilę.
 

 
Smacznego!
 
P.S. Biorę udział w konkursie na dietetyczne jedzonko. Mogę prosić Was o pomoc?
Wystarczy oddać głos.


4 komentarze:

  1. O, z dodatkiem kukurydzy jeszcze nie próbowałam. Musze zrobić w takiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie, a do tego jak zdrowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm uwielbiam takie warzywne omlety, z brokułami w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda! :)
    pozdrawiam http://amsyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.