Znajdź na moim blogu

wtorek, 2 lipca 2013

lekka sałatka do pracy, szkoły lub do obiadu

Ta sałatka świetnie nadaję się, aby zabrać ją do pudełeczka i zjeść w porze lunchu w pracy bądź szkole. Świetnie także sprawdzi się do obiadu czy nawet do grilla.




Składniki (3 porcje):
-1 pomidor malinowy
-250g ugotowanych brokuł
-4 ugotowane jaja
-pół czerwonej cebuli
-3 rzodkiewki
-sól i pieprz
*opcjonalnie serek wiejski
Pokroić w kostkę pomidora i rzodkiewkę. Jajka pokroić w ćwiartki, Ugotowane brokuły pokroić w mniejsze różyczki, a cebulę pokroić i piórka. Wszystko razem wymieszać i doprawić solą i pieprzem. Opcjonalnie można dodać serk wiejski, dzięki czemu sałatka w swoich wartościach odżywczych zyska więcej białka.

Co sądzicie? ;)
Smacznego!

 

1 komentarz:

  1. Fajne masz te przepisy, tylko jeść, no i ćwiczenia, gdybym tylko była bardziej systematyczna, to może by coś ze mnie było ;) P.S. Ciasteczka 1 próba udana pół na pół bo mój piekarnik rupieć pali wszystko na węgielki więc część ciastek zanim sobie to uświadomiłam po prostu zdążyła się spalić ;) ale te co uratowałam były super dobre. Niedługo wymieniam kuchenkę to podejdę do tematu ponownie ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.