Znajdź na moim blogu

niedziela, 7 lipca 2013

mus(owy) deserek

Oczywiście, że bycie na diecie wiąże się z wieloma wyrzeczeniami. Jedno z nich mówi nam "unikaj słodyczy". Ale po co mamy rezygnować z takiej przyjemności?! Wystarczy zastąpić ją dietetyczną słodkością, którą dziś przestawiam. Jej podstawowym składnikiem są owocowe musy, a reszta to tylko odrobina fantazji. Przedstawiony deser przygotowałam w 8 wysokich szklankach (takich jak do latte).

Składniki:-4 kiwi
-ok. 30truskawek
-16 malin
-2 kubki jogurtu naturalnego (tylko żeby nie był zbyt rzadki)
-muesli (ilość zależy od średnicy szklanki, ja dawałam po 3 łyżeczki na porcję)
-1 op. dowolnej galaretki
-cynamon
Do każdej szklanki wsadzić po 2 malinki. Galaretkę przygotować według zaleceń producenta, lekko przestudzić i rozlać równo do szklanek. Po zastygnięciu się galaretki, miksujemy w blenderze truskawki na mus, który później po równo rozkładamy do każdej szklanki. Następnie układamy warstwę z jogurtu naturalnego, na którą później kładziemy mus z kiwi (przygotowany tak samo jak z truskawek). Później wsypujemy muesli. Na samą górę polewamy płatki odrobiną jogurtu naturalnego i posypujemy cynamonem. U mnie w jednej szklaneczce mus z jagód, bo akurat miałam odrobinkę.
 

 

  
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.