Znajdź na moim blogu

środa, 17 lipca 2013

muffiny z czerwonej fasoli z orzechami pecan

Przyznam szczerzę, że w ogóle nie wierzyłam w ten przepis, ale przeczytałam kilka całkiem pochlebnych opini na temat muffinek z czerwonej fasoli postanowiłam go wypróbować. I wiecie co?! Nie żałuję, bo wyszły świetnie. I co najważniejsze - są dietetyczne.
 
 
Składniki:
- puszka czerwonej fasoli
- 2 jajka
- 3 łyżki miodu
- 100g płatków owsianych
- 50g otrąb pszennych
- garść orzechów pecan
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 3 łyżki kakao
- rodzynki
 
Fasolę odcedzamy i płukamy, aż woda przestanie puszczać czerwonawy kolor. Orzechy siekamy na małe kawałki. W misce fasolę blendujemy na mus, dodajemy pozostałe składniki i wylewamy ciasto do foremek. Muffiny pieczemy w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez 35-40 minut.
 

 
Smacznego!




1 komentarz:

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.