Znajdź na moim blogu

piątek, 12 lipca 2013

frittata z kalafiorem, kurczakiem i suszonymi pomidorami

 
Frittata czyli po prostu zapiekany z warzywami omlet. Jest to fajny pomysł zarówno na obiad jak i śniadanie. A jego przygotowanie jest banalnie proste!
Takie danie możecie przygotować także z owocami (nie długo pokażę Wam mój przepis).
 


Składniki (na 2 porcje):-4 jajka
-filet z kurczaka
-oliwa z oliwek (do usmażenia kurczaka)
-250g kalafiora
- garść suszonych pomidorów
-pieprz, sól

Kurczaka kroimy na małe kawałki i podsmażamy na oliwie. W między czasie gotujemy kalafiora (wrzucamy go do gotującej się, osolonej wody i gotujemy przez 5 minut). W misce roztrzepujemy jajka, dodajemy kurczaka, kalafiora i suszone pomidory, doprawiamy solą i pieprzem. Całą masę wylewamy do silikonowej foremki i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 160 stopni przez 20 minut.


 

Smacznego!

1 komentarz:

  1. całkiem smaczne ;) miałam akurat kurczak kalafior i pomidorki dlatego przepis akurat na stan mojej lodówki!
    ja jeszcze serkiem posypałam;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.