Znajdź na moim blogu

piątek, 5 lipca 2013

bananowe pancakes

Takie placuszki są idealnym posiłkiem na śniadanie. Jest pożywne i daje uczucie sytości na dłuższy czas. A przede wszystkim te pancakes są bardzo dobre. Oczywiście według opinii mojej rodziny ;)
A czy Wam zasmakuje? Spróbujcie!
 

Składniki (2 porcje):

Pancakes:
- 2 dojrzałe banany
- 2 jajka (dałam klasy L)
- 4 łyżeczki ziarnistego trwaroźku (serek wiejski)
- 2 łyżeczki cynamonu
-50g otrębów pszennych

Sos:-3 łyżeczki jogurtu naturalnego
-łyżeczka miodu

*dodatkowo świeże owoce ( u mnie kiwi)
Banany rozgnieść widelcem na papkę i dodać do nich pozostałe składniki. Wszystko razem dobrze wymieszać i smażyć na patelni lekko wysmarowanej nasączonym oliwą z oliwek ręcznikiem papierowym. Ja położyłam na patelni dużą foremkę w kształcie serca, do której wlewałam ciasto. Podawać z ulubionymi owocami lub sosami na bazie owoców.





Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.