Znajdź na moim blogu

niedziela, 30 czerwca 2013

kasza manna z musem truskawkowym

Smak kaszy mannej na pewno wiele z Was zna z dzieciństwa. Ja osobiście uwielbiam tę przyrządzoną przez moją babcię, jednak tym razem sama się za to zabrałam. I tak powstał przepis na pożywne, zdrowe i co najważniejsze FIT śniadanie.



Składniki:-3 płaskie łyżki kaszy manny
-150ml mleka 0,5% tłuszczu / 0% tłuszczu
-2 płaskie łyżeczki miodu
-łyżeczkę cynamonu
-garść rodzynek lub żurawiny
-ok. 10 truskawek
 

Mleko zagotować z rodzynkami, miodem i cynamonem, następnie dodać kasze manną. Dodając kasze należy mieszać całość, aby nie powstały grudki. Gotować przez chwilkę na malutkim ogniu. W między czasie umytę i pozbawione szypułek truskawki wrzucić do blendera i zmiksować na mus.
I właściwie gotowe!



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.