Znajdź na moim blogu

czwartek, 6 czerwca 2013

Domowy chlebek

        
      Rok temu w moim domu pojawiła się maszyna do pieczenia chleba. Wystarczy wrzucić do niej odpowiednie składniki, nastawić a potem wyjąć cieplutki, pachnący i chrupki chleb. Od kiedy ją mam prawie w ogóle nie kupuję chleba. Bardzo często korzystam z mieszanek (za 4,99zł)  zakupionych w Lildu, z której wychodzą 2 chleby. Tym razem właśnie z takiej skorzystałam, jednak dodałam coś od siebie - siemie lniane, które bardzo pozytywnie wpływa na nasz organizm. Do jego pozytywnych działań należą między innymi: łagodzenie podrażnień przewodu pokarmowego, zapobieganie zaparciom, obniżanie poziomu cholesterolu, dostarczanie cynku.

 
Z mieszanek mogą skorzystać także osoby, które nie posiadają takiej maszyny. Wystarczy wymieszać składniki, umieścić ciasto w brytwance i upiec w piekarniku.
 
Składniki:
500g mieszanki chlebowej
350 ml letniej wody
2 garści nasion lnu
garść nasion słonecznika



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.