Znajdź na moim blogu

niedziela, 9 czerwca 2013

grzanki z chleba

Na pewno każdy z Was jadł kiedyś zupę krem i zazwyczaj jada się go z tzw. ptysiami, ale ja mam dla Was zupełnie inną propozycję. Lepszą niż ptysie. Grzanki zrobione są z domowego chleba, na który już podawałam przepis (KLIK),
 
Składniki:
- 5-7 kromek chleba
- 4 łyżki oliwy z oliwek
-ulubione przyprawy
 
W miseczce mieszamy oliwę z oliwek z przyprawami (ja dałam suszone pomidory, lubczyk i bazylię). Pędzelkiem smarujemy każdą kromke z obu stron przygotowaną wcześniej miksturą. Tak przygotowany chleb kroimy w kwadraciki i układamy na wyłożonej papierem blasze.
Piecz w 160 stopniach przez jakieś 15 minut. Od czasu do czasu należy je przemieszać.



 

3 komentarze:

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.