Znajdź na moim blogu

środa, 2 lipca 2014

bananowe placuszki

Bananowe placuszki! 
Pyszności!
I chyba każdy z Was je doskonale zna w kilku lub nawet kilkunastu wariantach. I dobrze! Bo o to właśnie chodzi, o urozmaicania swojego jadłospisu, a także o to, aby każdy posiłek przynosił nam radość i satysfakcję, że jemy zdrowo.

A co u Was moi czytelnicy? :) Czekam na odpowiedzi w komentarzach.
OPOWIADAJCIE :)


Składniki (z podanych ilości podzieliłam placki na 3 porcję):
-4 banany
-4 jajka
-40g mąki pszennej pełnoziarnistej 

 Banany rozgniatamy widelcem, dodajemy roztrzepane jaja i mieszamy całość z mąką. Ciasto wylewamy na porządnie rozgrzaną patelnie z nieprzywierającą powłoką. Placuszki polecam smażyć pod przykryciem, ponieważ ich górna część szybciej się ścina. Potem pozostaje nam już tylko cieszyć się ich smakiem.

SMACZNEGO!

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jesteś ale doskonale wiem jak studia potrafią pokrzyżować plany!
    Placuszki <3 dawno nie jadłam, więc jutro pokombinuję ze śniadaniem.
    Tym razem uda się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Bananowe placuszki opanowały dzisiaj blogosferę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż nie dziwię się, są wyjątkowo pyszne! ;))

      Usuń
    2. Dokładnie! Bananowe szaleństwo dziś na blogach :D

      Usuń
    3. czyżby dlatego, że w Lidlu były na promocji? ;p

      Usuń
  3. Oj jak dobrze, że wróciłaś. ;)
    Studia naprawdę potrafią tak wciągnąć człowieka, że czasem nie wiadomo, jaki dzień jest. :)
    A te placuszki wyglądają super. Miałam się już kilka razy zabrać do ich zrobienia i nie wyszło. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie przyrumienione :) Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że już jesteś ;) To prawda, studia potrafią zgarnąć cały nasz czas :(
    Placuszki są pyszne, wiem bo robiłam, tylko nie dodawałam mąki a sam banan i jajka :) Są bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię placuszki w różnych wariantach, ale jednak bananowe to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ;lubię banany tylko w formie bananów - żadne soki ani placuszki nie wchodzą w grę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w twoich przepisach , są idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.