Znajdź na moim blogu

środa, 3 września 2014

żytnie naleśniki z serem

Co powiecie na żytnie naleśniki i to z serem!?
Bo dla mnie są idealną alternatywą na pożywne śniadanie.

Składniki:

~ciasto na naleśniki:
-ok. 1,5-2 szklanek mąki żytniej 
-ok. 2 szklanki mleka
-1 szklankę gazowanej lub lekko gazowanej wody
-1 jajko
-2 łyżki oleju z orzechów laskowych
~nadzienie:
-1 kostka sera białego chudego
-cynamon
-posiekane i sparzone rodzynki
-pół kubka jogurtu naturalnego

      Wszystkie składniki na ciasto wymieszać ze sobą i miksować do uzyskania jednolitej konsystencji. Smażyć naleśniki na dość dobrze rozgrzanej patelni (bez dodatku tłuszczu). Każdy naleśnik smażyć aż do zarumienienia z obu stron. W między czasie można przygotować sobie nadzienie. Twaróg wymieszać z jogurtem, żeby zrobił się troszkę rzadszy, a następnie dodać rodzynki i cynamon.



Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Ja jestem na tak, jeśli chodzi o takie naleśniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm, uwielbiam naleśniki, a te wyglądają na przepyszne!
    Zapraszam: nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Są genialne! ;)
    ja kiedy robiłam z mąki graham i też były smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah odrazu pochłonęłabym wszystkie trzy :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.