Znajdź na moim blogu

niedziela, 3 listopada 2013

serduszkowe śniadanie

Wiem! Należą mi się baty za tak długą nieobecność..
 Na przeprosiny mam dla Was piękne serduszkowe śniadanko. Na pewno wiele z Was widziało to już w Internecie, więc Ameryki nie odkryłam, ale pomyślałam, że takie serduszko będzie pewnego rodzaju przeprosinami  :)
Składniki:
-1 parówka z indyka
-1 jajko
-pół pomidora
-bułka z dynią
-pieprz
-przyprawa uniwersalna
Parówkę przekrawamy wzdłuż na prawie całej długości, następnie wywijamy jej boki w drugą stronę i przekłuwamy wykałaczką (tak jak na TYM zdjęciu). Takie serduszko podsmażamy chwilę na teflonowej patelni, następnie wbijamy jedno jajko, przyprawiamy i "sadzimy" jajka. Bułkę podpiekłam w tostownicy, dzięki czemu miałam fajne o chrupkie pieczywo - uwielbiam <3.



Szacowane wartości odżywcze w całym śniadaniu:


Smacznego!
~~zapraszam do komentowania~~


18 komentarzy:

  1. Wyglądają rewelacyjnie, jednak nie przepadam za parówkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasuwa mi się podobna myl niestety ;)

      Usuń
    2. ja ani nie lubię, ani nie uwielbiam :) od czasu do czasu zjem :) a żeby nie było nudno, były serduszkowe ;)

      Usuń
  2. Wyglądają rewelacyjnie, szczególnie podane bliskiej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło :) Pewnie jeszcze lepiej się jadło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najsłodsze śniadanie świata, a nie zawiera żadnych słodzideł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą parówkę z jajkiem :) hehe przekupiłaś mnie - wszystko wybaczone :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. serducho z parówki i jaja- robiłam takie dla brata raz :) sama parówki już wieki nie jadłam ;p
    nie masz za co przepraszać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności!!!
    fantastyczny blog!!! cudowne przepisy!!!
    brak słów!!!
    obserwujemy i czekamy na więcej takich miłych niespodzianek!!!

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Ci wybaczam :* haha, ucz się ucz Mała :) mój plan wygląda podobnie :( a śniadanko niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ten przepis od znajomego który kiedyś uraczył mnie owym śniadaniem, ale w lekko zmienionej formie, a mianowicie, parówkę najpierw lekko podsmażam na jednaj stronie, przewracam na 2 stronę wbijam jajko, przyprawiam, smażę chwilę i gdy jajko lekko się zetnie, to na wierzch nakładam plasterek żółtego sera albo ser starty, przykrywam pokrywką i smażę jeszcze chwilkę aż ser się rozpuści ;) bardziej kaloryczna opcja ale jaka dobra, no i jajko dzięki serowi jest na miękko, a takie wolę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby normalne śniadanie, ale jednak jak oryginalnie podane - od razu oczy chcą jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie pomysły! Nie wpadłabym na takie podanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczkowe sreduszko - kiedyś bardzo często jadłam, teraz jakoś o nim zapomniałam :p Niby nic a smakuje super :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.