Znajdź na moim blogu

poniedziałek, 3 lutego 2014

szpinakowy makaron z łososiem

Dla niektórych sesja dobiega końca, a dla mnie dopiero się zaczyna...
W związku z tym szybki post i wracam do nauki :)

Składniki (1 porcja):
-50g makaronu pełnoziarnistego (typu spaghetti)
-200g mrożonego szpinaku
-120g wędzonego łososia
-50g pomidorków koktajlowych
-pieprz
-ząbek czosnku
-łyżka oliwy

Makaron ugotuj, a na oliwie podsmaż przeciśnięty przez praskę czosnek i dodaj szpinak. Kiedy się rozpadnie dodaj ugotowany makaron i dopraw (u mnie tylko pieprz, ale dodaj swoje ulubione). Całość wyłóż na talerz, połóż plastry łososia i połówki pomidorków.


Smacznego!

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię to połączenie szpinaku i łososia, całość stanowi świetne zestawienie!
    powodzenia z nauką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szybki i pyszny ten post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron ze szpinakiem. I łosoś do tego to już w ogóle uczta! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej nauki :D Bardzo smaczne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łososia jadłam tylko wędzonego. Szpinaku nigdy nie jadłam. Chyba czas wypróbować Twój przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zestawienie smaków, pycha zarówno do makaronu jak i jako nadzienie do tortilli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie przepadam za szpinakiem. Ale ostatnio zrobiłam w takim połączeniu jak TY i na prawdę mi smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! Same składniki które po prostu uwielbiam, w połączeniu niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.