Znajdź na moim blogu

sobota, 4 stycznia 2014

łosoś z pary z ziemniaczanymi talarkami

Łosoś!
No cóż tego Pana chyba nie trzeba przedstawiać :)
A z czym go jeść? Ja postawiłam na odchudzoną wersję angielskiego przysmaku - ryby z frytkami.
W ten sposób powstał łosoś z pary z ziemniaczanymi grillowanymi talarkami.


Składniki (na 1 porcję):
-150g filetu z łososia
-150g ziemniaków
-100g ogórka
-3 łyżki jogurtu naturalnego
-przyprawy
-odrobina oliwy

Łosia wrzucamy do garna przeznaczonego do gotowania na parze, a ziemniaki po obraniu kroimy w talarki i  układamy na grillowej patelni (smarujemy oliwą i posypujemy przyprawami - ja dałam paprykę, pieprz i czosnek granulowany). Ogórek ścieramy na tarce na plastry, dodajemy jogurt tworząc mizerję, Nie zapomnijcie doprawić! :)


Szacowane wartości odżywcze w porcji:
Kalorie: 409,9
Białko: 40,22g
Węglowodany: 29,59g
Tłuszcze: 14g

Smacznego!

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na obiad! Uwielbiam łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łososia najbardziej lubię z piekarnika! tu podoba mi się pomysł z tymi talarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę rybkę :)
    Danie wygląda cudnie :)
    Zdrowo i pełnowartościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie było dziś podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem strasznym łososiożercą. takie obiady mogłabym jadać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łososia uwielbiam, więc to jest danie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno ni ejadłam łososie w takiej formie, więc chętnie bym się skusiła na kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łososia kocham :D Zresztą jak każdą rybę :D:D Propozycja obiadowa pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Umiesz kusić pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  10. co do talarków - ostatnio zrobiłam "domowe chipsy". Niektóre wyszły właściwie jak talarki. Dobra alternatywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łososia uwielbiam, więc to idealny obiad dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm zjadłabym takiego łososia... Już dawno nie robiłam nic na parze, muszę się zebrać w kupę i coś upichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo kurcze, wygląda obłędnie! Łosoś najlepsza ryba!!! w wersji na parze jeszcze nie robiłam- garnki do gotowania na parze leżą, chyba w końcu muszę zacząć ich cześciej używać :)
    Świetna odchudzona wersja obiadku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjadła bym chętnie taki obiad, gdyby tylko jakimś cudem znalazł się na moim stole. Pychotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Za łososiem nie przepadam ale takie talarki chętnie bym zjadła !;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.