Znajdź na moim blogu

wtorek, 8 października 2013

kuskus z kurczakiem i warzywami

Szybki, smaczny, pożywny i prosty sposób na obiad, czyli kasza kuskus z kurczakiem i warzywami.
I to jeszcze jednogarnkowe :)
 
Składniki (na 2 porcje):
-100g kaszy kuskus
-120g czerwonej papryki
-100g cebuli
-200g groszku
-1 nie duży filet z kurczaka
-120g kiełków na patelnię
-pieprz
-słodka papryka
-imbir
-łyżeczka oliwy
Na oliwie podsmażamy pokrojonego w małe kawałki kurczaka. W między czasie kroimy także w kostkę paprykę i cebulę, którę dorzucamy na patelnię. Kiedy papryka zmięknie dodajemy groszek i wszystko razem podsmażamy. Do miseczki wsypujemy kaszę, zalewamy wrzącą wodą trochę ponad jej poziom i odstawiamy na 5 minut. 3 minuty przed końcem smażenia kurczaka z warzywami dodajemy kiełki i kaszę. Później zostaje nam już tylko jedzenie :)
 
Szacowane wartości odżywcze w porcji:
Smacznego!



16 komentarzy:

  1. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio mam ochotę na kuskus ;) może wykorzystam go właśnie w taki sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kaszę kuskus :) A najbardziej na słodko, z jogurtem i cynamonem :P
    Ale twoja wersja równie wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione danie! mniam! a zrobię je sobie dopiero w piątek, bo mam tak beznadziejnie zajęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kuskus, a jeszcze bardziej dania jednogarnkowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuskus to idealny pomysł na szybki obiad, często gości u mnie na stole :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z prostych, szybkich i przede wszystkim smacznych i zdrowych pomysłów na obiad -to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kus kus do tego takie zdrowe dodatki... no i moje ukochane kiełki! Trafiłaś w moje podniebienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, uwielbiam kuskus ;) Taki obiad z kurczakiem z pewnością podpadł by mi do gustu ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne!!! bardzo przydatne wartości kaloryczne! miło "pochodzić" po Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.