Znajdź na moim blogu

wtorek, 4 marca 2014

cynamonowa owsianka z jabłkiem, suszonymi morelami i dżemem jeżynowym


Poranny trening spowodował u mnie tak pozytywne emocję, że aż dostałam kopa napędowego :) Dlatego z samego rana pojawia się dziś post :)
Szybki i zwięzły bo lecę zaraz na zajęcia!
 Składniki (na 1 porcję):
-200ml mleka
-50g płatków owsianych górskich
-95g jabłka (1 małe)
-15g suszonych moreli
-15g (1 łyżeczka) dżemu jeżynowego
-cynamon (wedle uznania)

Jabłko umyj, obierz i pokrój w większą kostkę. Mleko zagotuj razem z paltkami owsianymi i jabłkiem. Pod koniec gotowania dodaj cynamon. Po podaniu morele i dżem poukładaj na wierzchu owsianki.


Serdecznie zapraszam WSZYSTKICH na facebook-owego fanpage-a


Smacznego!
Tschüs! ;)

11 komentarzy:

  1. Prosto i jak smacznie :D Ach te owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka z jabłkiem <3 pysznie podana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. post z pyszna owsianką! jeszcze więcej energii życzę, na kolejne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z cynamonem brzmi tak pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie i jak ładnie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, ja jestem teraz po treningu i właśnie mam ochotę na takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. Ale owsianka to niestety nie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za smakołyk, ja poproszę taki pucharek.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna pobudka dla brzuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie :)
    Poza tym chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://workoutbodyattack.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-cwiczenia-na.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ba, nie od dziś wiadomo, że trening to potężna dawka pozytywnych endorfin :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.