Znajdź na moim blogu

czwartek, 10 października 2013

kakaowo kawowa manna z granatem

Jedna z moich wersji śniadaniowych, której głównym składnikiem jest kasza manna. A że uwielbiam kawę, postanowiłam to połączyć.
I oto efekty mojej pracy.
 Składniki:
-30g kaszy manny
-15g gorzkiego kakao
-1 łyżeczka kawy rozpuszczanej
-10g syropu z buraków cukrowych
-nasiona z połowy grantu

Do rondelka wlewamy mleko, w którym rozpuszczamy kawę, kakao i syrop. Następnie dodajemy kaszę, cały czas mieszając, aby nie powstały grudki i doprowadzamy całość do tzw. wrzenia. Kaszkę przelewamy do miseczki i posypujemy nasionami granatu.
 
Szacowane wartości odżywcze w porcji:
 
 Smacznego!

12 komentarzy:

  1. Pycha ;) takie połączenie musiało być pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś obrałam granata - przyda się do tej przepysznej kaszy manny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda idealnie, a jako kawoholiczka muszę koniecznie wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawy nie lubię, ale granat kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawę lubię, granat bardzo, ale już kaszy manny już nie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia! Uwielbiam granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Granat i intensywnie kakaowa masa to połączenie nie tylko wyglądające wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, ale skąd ja syrop z buraków wytrzasnę można to miodem np zastąpić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak! :) a taki sok z buraków można dostać w lidlu (akcja była co prawda w tamtym tygodniu, ale wczoraj byłam i u mnie było jeszcze kilka sztuk) :)

      Usuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.